I said listen, baby, you really wouldn't understand

Jag bangar den där skogs-grillfesten. Som sagt, min mage mår inte riktigt bra och dessutom känner jag att jag håller på att bli förkyld. Ingen bra uppladdning med andra ord. Och inget bra val att spendera halva natten utomhus i minusgrader(förmodligen) när en förkylning är på g.
Även om det betyder att jag inte kommer att få träffa den kanske sötaste killen på jorden(just nu...). Ja, ja...förhoppningsvis får jag fler chanser. Eller?

Istället ska jag käka några fullkornsmackor med ost. Och besöka mamma en stund sen. Leka pensionär och se Så ska det låta. Haha... I like that shit! Förra helgens "förfest" ju. :P

Ska lyssna en del på
den här låten också. Tycker att den är så jävla skön på nåt sätt. Och Alice Cooper var verkligen en grym liveartist, även fast jag trodde att jag skulle dö några gånger under konserten.

Imorrn är det vernissage som gäller. Är brorsan som ställer ut. Kul, kul. Hoppas på lite skumpa(vilket i och för sig är föga troligt).  Och hoppas att jag sköter mig bättre än på förra utställningen jag besökte... Men hey, gillar man inte vitt vin så gör man inte, och då gör man det bästa av situationen istället. ;P

Kommentarer
Postat av: Runeagathe

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback