Lördagskvällen

Känner mig rätt så seg idag. Har huvudvärk och mår lite småilla, men det kunde ha varit värre. Det kan det ju alltid.

Igår blev det lite spontant vinpimplande. Var förbi personalferren en liten stund efter att jag hade slutat. Drack ett glas...och ja, fick mersmak. Kom hem. Öppnade en flaska. Drack ett till glas. Fick snabbbesök av en viss mr H. När han hade gått var jag så rastlös och sugen på att hitta på nåt. Snackade med Sanna. Hon ringde ett samtal och helt plötsligt så hängde vi med Nordafrikanska maffian. Haha. Drack mer vin...helt plötsligt var två flaskor tommar. Bara sådär, hux flux. Vart tog de vägen? (Idag vet jag ju...mitt huvud och mage vet i alla fall) Snackade strunt, kollade på tv och lyssnade på musik. Jag är rädd att Hs vänner blev lite less på mig, men hey, det är sånt man får ta. Hann även träffa
gentlemannen Ibbe när han kom hem från jobbet. Skämtade lite om förra helgen och svamlade på som vanligt. Sen for jag och H hem till mig. Sov till 12.30 idag, såg lite naturprogram och skidåkning...och ja, nu sitter jag här. Har inte alls orkat göra så mycket idag. Fast egentligen borde jag åka och handla.

Tänkte i alla fall framkalla lite(?) bilder från Lissabon-resan nu. Är så dålig på att komma ihåg att göra sånt. Men nu så! Kör nog in en tandblekning under tiden också. Sakta men säkert håller gaddarna på att bli vitare. I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback