Kuddar - en nördig vetenskap?

Idag har jag köpt en ny kudde. En Høie Down feel. Bomulls mikrofibrer som känns som dun. (Jag är av samma åsikt när det gäller dunkuddar som dunjackor) Den är på 850g istället för 450-500g, vilket gör att den är tjockare, fluffigare och känns som en riktig hotellkudde. Det låter kanske som nördsnack, men det här är en hel vetenskap, tro mig! Komfort och kvalitet till det fördelaktiga priset av 200 :-. I vanliga fall kostar den 500:- så jag tycker att vi kan kalla det ett riktigt kap!

Förutom att shoppa kuddar så har jag hunnit med lite annat idag. Köpa lite mat, en kofta(nedsatt från 499:- till 50:-!!) och en bh, tjöta med mamma, fika med Sanna och hennes son Sackarias och dega lite framför tvn. En helt okej dag med andra ord!

Nu ska jag dega lite mer och imorrn blir det förhoppningsvis en liten tripp till Umeå.
Ciao!


Høie DownFeel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback