Onsdagen - en bra dag!

Den här dagen har verkligen varit jättebra!

Först den sköna förmiddagen då jag verkligen blev
ompysslad. Sen middag med trevliga kollegor och branchfolk. Maten var riktigt bra! Hjortfilén var mör och perfekt rosa, potatis- och jordärtskockskakan to die for och alla tillbehören var mitt i prick. Det enda jag kan klaga på var den lite överstekta pilgrimsmusslan. Träffade gamla lärare och fick flashbacks från gymnasietiden också... Efter middagen blev det häng i Kajsa och Rickys nya fina lägenhet. Balkongen och den utsikten säger jag bara. Inte illa! Kajsa var som vanligt en superb värdinna som fixade tilltugg och såg till att kvällen blev riktigt trevlig. Tack!

Nu ska jag lösa lite korsord och sen sova. Har tvättid 7.00 imorrn bitti...


(Det enda negativa idag var det stora kaloriintaget. Trots en liten lunch(en Nutrilett bar) så känner jag bara att det blev för mycket. Men imorrn är det en ny dag!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback